Re: rundll.exe nie odpowiada

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Fri 28 Sep 2007 - 08:54:59 MET DST

> Uruchom msconfig i odznacz pozycje z rundll32.
> Restart
>
> PS.
> Tego typu komunikat pojawia się czasem we wszystkich dostępnych na rynku
> systemach Windows - najczęściej po niewłaściwie przeprowadzonej
> aktualizacji.
> Jeśli zobaczymy go w swoim komputerze, należy przywrócić oryginalną wersję
> pliku. W tym celu trzeba skopiować z płyty z systemem plik rundll32.ex_
> (najlepiej bezpośrednio na dysk C:\), po czym uruchomić Wiersz polecenia
> (Start -> Wszystkie programy... -> Akcesoria -> Wiersz polecenia) i
> [...]

A czy można przekopiować ten plik z katalogu
C:\windows\servicepackfiles\i386 ?
Komputer kupiłem używany i nie mam płyty instalacyjnej WinXP. Czy mogę
skorzystać z innej płyty? Mam dostęp do innych płyt instalacyjnych,
starszych i nowszych. Najnowsze mają chyba od razu ServicePack2.
Komputer ma oczywiście naklejkę z licencją do WinXP i przy aktualizacjach
pomyślnie przechodzi wszystkie sprawdzenia legalności systemu.

Paweł