Re: Problem z Wordem - jaka grupa?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 19:29:02 MET DST

In news:fde262$efp$1@nemesis.news.tpi.pl , *Maciek - Wally* wrote:
> Witam!
> Czy ktoś zna grupę dotycząca MS Office? Nie mogę znaleźć w Wordzie 2003 opcji,
> dzięki której z dwóch plików zrobię jeden. Dostałem właśnie dwa pliki a
> zawartość ich obu powinna być w jednym - jeden plik pod drugim. Magiczne
> ctrl+c oraz ctrl+v nie dają efektu, bo to dosyć skomplikowane pliki. Dzięki :)

A co to oznacza, że one są skomplikowane? Bo mogą być przypadki, że nie
ma po prostu fizycznych możliwości, żeby je skleić w jeden.
Starczy np, że ktoś w jednym zrobił styl 'niecowiększe' i tam ustawił
rozmiar na 14, a w tym drugim pliku takiemu samemu stylowi 'niecowiększe'
nadano inne parametry np. 16. I co biedny Word ma z tym zrobić?

Ale większość problemów da się załatwić wklejając zawartość 2-giego
na końcu 1-szego, ale za znakiem początku nowej sekcji.
Magiczne: Ctr-A, Ctrl-C, Alt-tab, Ctrl-End, Alt-s, u, n, Enter, ctrl-V

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)