Re: Odmowa dostępu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 12:55:58 MET DST

In news:fdfsta$4de$1@atlantis.news.tpi.pl , *Kobong1* wrote:
> Dziękuję, sprawdzę.
> Użytkownik "zapzap" <zapzap@localhost.net> napisał w wiadomości

A jakby się nie udało (odmowa dostępu), co jest dość prawdoppodobe,
to będąc jak powyżej na admistratorze (w awaryjym), prtzejmij na
katalog własność. Prawoklik, właściwości, zabezpieczenia, zaawansowane,
właściciel, z listy - administrator(zy), 'zamień dla pokontenerów...'
zaptasz, zastosuj, OK.
Jak: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie WindowsXP:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)