Odmowa dostępu

Autor: Kobong1 <sebcio23_at_nospam.poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Sep 2007 - 10:05:51 MET DST

Witam. Może ktoś z Was mi pomoże.

W zeszły piątek padł mi Xp. Nie straciłem najważniejszych danych bo nauczony
życiem katalogi "Moje dokumenty" użytkowników komputera trzymam na
niesystemowej partycji. Po reinstalacji Xp okazało się, że jeden z
użytkowników nie ma dostępu do swojego katalogu, pojawia mu się komunikat
"Brak dostępu". Problem dotyczy tylko jednego użytkownika, tylko on logował
się przed awarią do komputera przy pomocy hasła. Katalogu nie można
otworzyć, przenieść, skopiować itd., nie pomaga kasowanie jak i nadpisywanie
nowym hasłem. Oczywiście wszystkie te czynności podejmowałem mając prawa
administratora. Katalog zapamiętał, że był/jest zabezpieczony, czy ktoś z
Was miał kiedyś podobny problem, jak się do niego dostać?

- mój system to XP Sp2,
- partycja systemowa "C" jest na FAT32,
- partycja "E" z opornym katalogiem jest na NTFS.

Pozdrawiam