Ochrona plików systemowych

Autor: Krzysztof <karizz_at_wp.pl.usunto>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 18:39:06 MET DST

Witam i mam pytanko,otóż chciałem podrasować trochę Win XP programami typu:
AkceleratorXP, TurboXP, SpeedXP itp. i starałem się wyłączyć tylko
najbardziej
przeszkadzające rzeczy np. porady w chmurkach,mesangera,centrum
zabezpieczeń,strzałki na ikonach itp.
No i teraz wszystko jest ok.,ale przy każdym włączeniu kompa pojawia sie
tablica: "Ochrona plików systemu Windows" z żądaniem włożenia płyty z serwis
packiem 2.
Wystarczy że kliknie sie dwa razy na anuluj i wszystko znika i cała reszta
działa bez zarzutu,ale chciałbym usunąć tę tablicę "powitalną", jak to
zrobić ? Jak to wyłączyć ? (np.wyciąć z rejestru )
Tekst z tej tablicy: "Pliki wymagane do prawidłowego dzialania systemu Win
muszą zostać skopiowane do buforu DLL."

Z góry dziękuję za podpowiedź
Krzysztof