Re: dodaj/usun programy

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 08:02:13 MET DST

In news:APEHLOEJABKFPMFHIOPCEEIBJPAA.chayenne@wp.pl,
*chayenne* <chayenne@wp.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam Win XP w domenie. Czesc stacji ma taki problem ze po zainstalowaniu
> aplikacji nie mam jej w Dodaj/Usun programy. Wiem ze tam powinien byc,
> poniewaz chwile wczesniej ja instalowalem, a co za tym idzie nie moge jej
> odinstalowac.
>
> chayenne

Narzedzie Dodaj/Usun programy nieprawidlowo wyswietla zainstalowane
programy - http://support.microsoft.com/kb/266668/pl

Narzedzie Dodaj/Usun programy w Panelu sterowania jest wyswietlane
niepoprawnie jako wiele okien dialogowych -
http://support.microsoft.com/kb/285394/pl

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy