Re: dodaj/usun programy

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 23:19:44 MET DST

chayenne ośmielił się napisać:
> Witam,
>
> Mam Win XP w domenie. Czesc stacji ma taki problem ze po zainstalowaniu
> aplikacji nie mam jej w Dodaj/Usun programy
Wina programu instalacyjnego, albo nie bylo wymaganych praw przy
instalacji (zeby dopisac dpo dodaj/unun wystarczy miec prawa usera
zaawansowanego ale zle napisany program bedize wymagal w tym miejscu
praw admina)
Biora pod uwage poprzedniego twojego posta to albo ty cos mieszasz albo
userzy albo jakies dziwne rzeczy u ciebie w fabryce sie dzieja.
Jakby nie bylo to informacje o zainstalowanych rzeczach (i polecenie
odinstalowujace) jest tu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
przekopiuj z "dobrej" maszyny, lub odczytaj zapisz sobie gdzies i odpal
samo polecenie.