Re: Zółw w 2000

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 15:21:02 MET DST

Uzytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisal w wiadomosci
news:Xns99B4D65C26E8Embien@127.0.0.1...
> napedow (ktore juz zreszta masz w tym zabytku na P75, wiec wystarczy
> przelozyc) a do tego plytke z Ubuntu/Xubuntu czy KateOS w aktualnej
> wersji.

Pardon za swoje 0.03 PLN, ale mnie zaciekawiles tym... Koncze wypalac
plytki KateOS-a... :) Jednoczesnie sluchajac muzyki (i robiac pare
innych mocno obciazajacych system rzeczy), ale nic sie nie tnie :) Moc
procka 3 giga :)
Mam HDD do takich testów, wrzuce, spróbuje zainstalowac, ciekawi mnie,
co z tego wyjdzie... zaden z dotychczasowych Linuxów, który zechcial sie
odpalic przy 2 grafikach w systemie, nie widzial karty sieciowej...
Ubuntu widzi, ale z kolei wymieka przy starcie okien...
Zobaczymy :)
I pardon za OT... :)

--
LH
"Ten, kto nie ceni i nie szanuje przeszlosci,