Re: XP, Telnet - konto Administrator

Autor: kamilk <kamilk_wyczysc_at_klub_wyczysc.chip_wyczysc.pl>
Data: Mon 24 Sep 2007 - 00:48:02 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> Widziałem działające pracownie.

Właśnie dlatego, mając w pamięci niedawny bałagan w pracowniach,
zatrudniono mnie. Staram się po prostu wprowadzić jakąś systematykę
i porządek w salach dydaktycznych.

Jeżeli wydaje Ci się, że utrzymanie tego porządku jest sprawą prostą
to jesteś w totalnym błędzie. Niestety nie jest możliwe udowodnienie
kto i kiedy uszkodził soft bądź zainstalował niechciane aplikacje,
dokonał nieautoryzowanych zmian, etc. Musiałbyś pełnić dyżury w każdej
z sal jednocześnie co bez multilokacji na razie nie jest możliwe ;)
Ja wiem, że są logi od tego. Niestety nie ma możliwości rejestracji
kto i kiedy dany komputer używał (organizacyjnej, fizycznej i finansowej).
Stąd podjęta została decyzja o zakupie zabezpieczenia hardware'owego
(IMO wybór był nietrafiony).

> Wiesz, to jest grupa dyskusyjna, do dyskusji, wiesz. Nie jest to płatny
> support, który ma nadrabiać za braki kompetencji i odpowiadać tylko w
> konkretnej sprawię. Więc to trochę rude z Twojej strony. Starałem się
> jedynie pomóc.

Prosiłbym tylko o jedno. Jeżeli zarzucasz mi brak kompetencji
to zaprzestań zadawać pytań w Usenecie bo taki sam zarzut mogę teraz ja
Tobie postawić.

Nie każdy jest w posiadaniu pełni wiedzy (pokaż mi takiego a wyślę jego
nominację do komitetu noblowskiego). I właśnie Usenet ma służyć
uzupełnieniu tej wiedzy. Google niestety nie był w stanie mi zbyt wiele
pomóc.

Wspomnij misiu swoje początki w grupach dyskusyjnych, może pogadamy o tym ;)

Jeżeli zaś uważasz, że za tę wiedzę wymagana jest opłata (płatny support)
to po prostu nie odpowiadaj w wątku. Szkoda czasu Twojego, mojego, innych.

Pozdro
K.

definitively EOT