Re: Instalacja nienadzorowana i problem z Documents and Settings.

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 12:05:38 MET DST

zapzap ośmielił się napisać:

> Masz na myśli zmiane nazw tych starych na nowe nazwa.nazwa-maszyny?
> A to wystarczy? Z tego co wyczytałem, system zakłada katalogi
> domowe dopiero w momencie pierwszego logowania
tak, chyba racja
, a nie w momencie
> zakładania usera, wiec musiałbym się przy 6 użytkownikach
> 6 razy zalogować, potem przelogowac na admina i dopiero
> przekopiować katalogi... Problem nie jest ten, ze dużo z tym pracy
> ale z tym, że cieżko to zautomatyzować...
nie przyznales sie jak czesto to chcesz robic, czy to do fabryki czy raz
na rok w domu
Pod linuksem kopiuję /home
> i /etc/passwd etc. i mam problem z głowy... Jest jakieś analogiczne
> rozwiązanie? Mogę po założeniu userów (net user blabla /add)
> z buta im narzucić katalogi domowe
tak, zapodaj start|pomoc i obsluga techniczna i wpisz "net user" (jest
to opisane) a nie w cmd "net user /?" bo tam to nie jest opisane
(np. w rejestrze) bez wykonania
> pierwszego logowania na to konto?

Sprawdzilem. uzylem "net user dupadupa /add" i szukalem "dupadupa" w
regsach i znaleziono tylko w SAM, wiec nie, nie da sie.
Tak sie zastanawiam czy nie byloby mozliwe napisanie np bata w
autostarcie (ktory rowniez by siebie usuwal) ktory by cos robil, zeby ta
sytuacje naprawic, ale najpierw pokombinuj z "net user"