Re: Vista - kopia Ghostem 2003

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 10:46:47 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Tak, bo problemy z uruchamianiem systemu Vista odtworzonego w innym
> miejscu niż oryginalnie, są niezależne od Snapshota. Mnie chodziło
> raczej o to, że używasz starej wersji. A klucze pasują.
> W nowej wersji rozbudowano opcje dotyczące współpracy z systemowym
> mechanizmem VSS i poprawiono kompatybilność z Vistą.

Wersji 1.38 używam prawie od dnia kiedy się ukazała :-) Bardzo lubię ten
program,
już kilka razy zaoszczędził mi nowych siwych włosów na głowie.
Autor jest miłym człowiekiem - ale nie na każdy e-mail odpisuje :-)
To ,że w cytowanej uwadze jest mowa o wersji 1.37 wynika z tego ,że ten
sam tekst
podpięty jest pod uwagi dla 1.38 i 1.37 .

BTW. Pamiętam ,że najczęściej polecałeś BootIT . Do Visty się nie nadaje ?

--
pozdrawiam
RyAn