Re: [Windows 2003] Duplikat strefy DNS.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 04:02:29 MET DST

** Ziemek Borowski <ziembor.news@ziembor.waw.pl> wrote:

> a jaki jest tak naprawdę cel ćwiczenia?

Sprostanie wytycznym co do nazw hostów. :)

> (bo bindem osiągniesz to chyba dość prosto: robisz na domena.pl slawa, a
> potem wystawiasz ją jako mastera jako domena.waw.wan).

Możliwe, staram się nie próbować ale świadomie działać, dlatego pytam. :) Bind
OK, ale mam do tego nieźle działający serwer z Windows 2003, który się do tego
nadaje.

> pewnie przez parsowanie zony i operacje dnscmd.exe czy vbscriptowe też dałoby
> się coś takiego zrobić.

No ja doskonale sobie z tego zdaję sprawę, ale pytam konkretnie jak. :) Bo, że
w jakiś sposób się da to jestem tego pewien, inaczej bym nie pytał.

> Ale to ci nie załatwi np. uwierzytelniania kerberosowego do
> host.domena.waw.wan).

To nie jest problemem.