Re: Zółw w 2000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 00:44:34 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Uhm. TEJ Twierdzy Szyfrów? ;->
> http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/msg/4a7c5294991daa1c?hl=pl

            No to rzeczywisce wyglada raczej kiepsko, choc szumu wokol calej
tej produkcji bylo sporo. Na dysk pobraly sie 3 odcinki, ale zadnego nie
ogladalem, zreszta tak samo bylo z Oficerem czy tam Oficerami rowniez
udostepnionymi na podobnych zasadach przez iTVP. Inna sprawa ze widze teraz
ze chyba za bardzo poblokowalem dostep do sieci itp. bo nawet WMP 11 ze
wszystkimi patchami z WU ma problemy z pobraniem licencji. Jak tak ma
wygladac DRM to ja dziekuje. W sumie i tak nie mam czasu tego ogladac,
na polkach brakuje mi juz miejsca na _DOBRE_ filmy dolaczone do gazet,
kupuje sie je by nie przegapic, a i tak nie ma czasu ogladac, to tym
bardziej nie bedzie na taka produkcje. Bardziej interesuje mnie to od
strony technicznej - jak jest jakosc kodowania, co jest w praktyce z tym
nieslawym DRM, czy da sie obejrzec raz, wiecej czy np: po 2 tygodniach
zostanie sie z kupa bezwartosciowych bitow chyba ze ktos bedzie chcial
lamac zabezpieczenia materialu liczac sie ze wszystkimi konsekwencjami
takiego dzialania itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl