Serwer aktualizacji dla wszystkich XP w firmie

Autor: marcinp <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 08:40:01 MET DST

Witam

Sieć kilkudziesięciu komputerów na Windows XP w domenie . Niektóre są w
internecie . Aktualizuję je raczej ręcznie ze strony microsoftu. Na
innych okresowo przypinam je do internetu na czas aktualizacji . Czy
dało by się pobrać wszystkie aktualizacje na 1 komputer / serwer , jego
aktualizować z internetu a z niego aktualizować automatycznie komputery
w sieci lokalnej ? Kiedyś słyszałem o czymś takim , ale nie mogę znaleźć.