Re: Zółw w 2000

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 22 Sep 2007 - 01:34:46 MET DST

"Jasko Bartnik" napisał:

> http://www.allegro.pl/xxx
> P3 z grafika i dziwiekiem ale bez ramu.

I bez obudowy, zasilacza etc.
A wątpię, żeby to upchnął w obudowę od tej ProLinea. Starych pamięci (AFAIK
72-pinowych) też raczej nie wykorzysta.
Ergo do W2k/XP musi sobie kupić "nowy" komputer niemal w całości. Z tego co
czytałem na *.win9x - póki co mało realne.

A jednak to napiszę. Zainstaluj z powrotem Windows 98 SE i przestań na siłę
upodabniać go do XP. Komputer i system operacyjny to nie tylko animowane
okienka i kolorowe ikonki. Pomyśl o praktycznym wykorzystaniu tego co masz -
do nauki podstaw programowania czy zabawy z wynalazkami na
http://www.elektroda.net/dla_kompa/index.html spokojnie wystarczy, podobnie
jak do pyskowania na interesujące Cię tematy w Usenecie.

JoteR (od 9-ciu lat na P233MMX@Win98SE)