Re: problem z uruchamianiem winXp (hal.dll i boot.cfg)

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 20:31:57 MET DST

In news:fd0lc9$t2t$1@atlantis.news.tpi.pl , *Artur Grdeń* wrote:
> Trochę OT, ale ja też tak mam z wyszukiwaniem w XP MCE, wszystkie łatki, itp.,
> ale jak wyszukiwaniu zaznaczę "ukryte i systemowe" to nie znajduje plików
> pomimo że są na dysku. Oczywiście opcja wyszukiwania w podfolderach jest
> włączona.
> Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze spotkał się z tym błędem.

Nie spotkałem się, ale też i żadnego MCE nie mam :(
Niemniej, że tak głupio spytam, czy choćby w tym samym wyszukiwaczu,
w Narzędzia, Opcje folderów, włączone jest pokazywanie ukrytych plików
i folderów, oraz wyłączone 'ukrywanie chronionych plików systemu..',
i czy to dotyczy odpowiednich katalogów - np. dla uproszczenia
nie zaznaczone 'zapamiętaj ustawienia każdego folderu' (choć nie mam
pewności czy te akurat opcje w ogóle działają na foldery indywidualnie)?
Spróbowałem,
1. W 'wyszukaj, pliki i foldery' zaznaczam 'przeszukaj ukryte..'
i boot.ini znajduje.
2. Wchodzę w Narzędzia, Opcje folderów, zakładka Widok, włączam
'ukrywanie chronionych plików systemu..' OK.
I teraz pomimo zaznaczenia w szukaczu 'przeszukaj ukryte..'
boot.ini nie znajduje.
Wniosek z tego taki, że ta opcja w 'szukaczu' stanowi (jeden z) filtr
wyszukiwania. Dzięki temu, pomimo właczenia w opcjach folderów
pokazywania ukrytych.. można wyniki wyszukiwania ograniczyć.
A 'ukrywanie/pokazywanie ukrytych' w opcjach folderów stanowi
niezależne, nadrzędnie działające _zabezpieczenie,_ którego _filtr_
szukacza zmienić nie może. To by chyba wyjaśniało zjawisko.
Czyli jak zwykle nie bug, tylko feature :)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)