Totalne odchudzanie Visty Home

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 10:24:18 MET DST

Witam.
Załóżmy, że nie czas na polemikę... a drugie założenie to fakt... że
Vista krótko mówiąc - ssie...

Mam laptopa z 1GB RAM'u i HDD 80GB... wpisujcie proszę swoje
propozycje co wyłączyć // czego się pozbyć // co wywalić... aby ten
system nabrał świeżego powietrza w płuca!? Nie chcę marnować ~25GB na
GOŁY system gdzie pod Linuxem na 5GB mam system ze wszystkimi
potrzebnymi programami... który defacto i tak będzie zainstalowany
obok systemu Microsoftu.

Najnowszego OS'u jeszcze nie znam... ale w XP np.
- usuwam zawartość c:\Windows\Media
- usuwam zawartość c:\Windows\Web\Wallpaper
- wyłączam hibernacje
- wyłączam przywracanie systemu
- wyłączam wszelkie cieniowanie, animacje, itp. inne wodotryski...
- ... generalnie robię wszystko aby go upodobnić do win98... bo
wychodzę z założenia, że system ma pracować.. a nie wyglądać.

Jakie macie jeszcze swoje propozycje abym przyspieszył Viste!?
Pozdrawiam