Re: Jak wydobyć dane z folderu Moje Dokumenty?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 01:49:22 MET DST

Użytkownik "latet" <spam@xlatetspam.pl> napisał w wiadomości
news:fcn3c6$jl7$1@inews.gazeta.pl...

> To musze 2 lamerskie pytania zadać...
>
> 1. Co to ten ACL i jak sie do niego dopisje "Wszyscy"?

Access Control List - lista kontroli dostępu. Tamten filesystem nie zna
obecnego użytkownika, to mu się stawia. Wystarczy więc dopisać go do
tamtej listy i po problemie.

> 2. Jak sie zalogowac jako "Administrator"
> (pamietam hasło uzytkownika "Administrator" ustawiane
> przy instalowaniu XP, ale teraz nie mam takiego uzytkownika
> do wyboru podczas logowania - ani miejsca na wpisanie ręczne
> nazwy).

Zwykle konto instalowane razem z XP ma uprawnienia równoważne
administratorowi, o ile się tego konta nie pozbawiło w międzyczasie
pewnych uprawnień. A to już powinno wystarczyć.

--
LH
Jambo, jambo bwana,