Re: Program monitorujacy polaczenie z internetem

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 23:28:11 MET DST

Robert ośmielił się napisać:
> Witam,
> ostatnio zauwazylem, ze po podlaczeniu do internetu cos sie sciagalo. Nie
> wiem, czy to jakies uaktualnienie, czy cos innego. Czy jest jakis program,
> ktory moglby poinformowac co sie sciaga: nazwa pliku, skad sie sciaga, do
> ktorego folderu na moim komputerze?

chyba moze byc problem, bo "gadanie" programu z netem to niekoniecznie
zapisywanie plikow...

moze troszke pomoze ci netstat
w cmd wpisz
netstat -a
lub
netstat -a -b
a pozniej poczytaj co w ogole za pomoca tego mozesz uczynic
netstat /?

Suuuuper program to
ethereal
ale to nie pokazuje co sie dzieje w czasie rzeczywistym a mozna "nagrac"
to co sie dzieje, a potem to analizowac, chcoiaz widzisz pakiety na
niskim poziomie nie wiem czy cos ci to da

Generalnie rzecz biorac zalozenie jest takie ze uzywasz firewalla aby
blokowac dostep do netu a zezwalasz tylko tym ktorym ufasz i sie nie
przejmujesz reszta.