Re: Problem - PROSZĘ O POMOC

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 22:35:51 MET DST

@-SatNet ośmielił się napisać:
> Witam serdecznie.
> Mam zabytek w postaci win nt 4.0 server - ostatnio cos sie stało - nie mogę
> zainstalować LEX'a ponieważ dostaję taki komunikat:
> The ordinal 1001 could not be located in the dynamic library wsock32.dll
no po prostu korzystaja z funkcji ktorej nie ma w winsocku w twoium
winnt4... pytanie podstawowe czy masz zainstalowanego winsocka2 ?
sprobuj najpierw zaktualizowac system jak bardzo sie tylkko da.
Byc moze poszukaj na stronach M$
wsock32.dll + Nt4
byc moze redystrubuuja sama dllke

> Proszę o pomoc, co zrobić abym mógł normalinie zainstalować LEXa.
Ja niestety w "fabryce" tez mam jeszcze jeden taki zabytek i jakies pol
roku temu mialem analogiczny przypadek, zadzownilem do producenta softu
i poprawili... zapewne nie przejmuja sie Nt4 (kto sie przejmuje?) i byc
moze tylko nie testowali, a moga to latwo poprawic, czy ew. nieznacznie
zmniejszyc funkcjonalnosc. Byc moze i tobie sie uda...