Jak napisać taki skrypt ?

Autor: AdFire <no_at_spam.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 13:11:06 MET DST

Witam,

Pytanie dość lamerskie, szukałem w googlu, nie znalazłem.
Nie znam się za bardzo na skryptach, a potrzebuję takie cosik:

- jeden skrypt do restartowania określonej usługi, wykonywany przez usera
bez uprawnień administracyjnych (jeśli będą potrzebne poświadczenia admina,
to hasło oczywiście nie może być do odczytania),
- drugi skrypt zamykający określony program, restartujący explorer.exe i
uruchamiający ten sam program który w pierwszym kroku zamknął.

Bardzo proszę o pomoc, z góry pięknie dziękując.
Pozdrawiam