Re: Vista i NTFS

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 12:56:48 MET DST

MadMan pisze:

> Wg Wikipedii - nie. Może jest coś uszkodzone z tablicą partycji? Na
> przykład ja mam tak "rozjechaną", że mało co już chce te partycje
> zmieniać...

Ja wlasnie podejrzewam najbardziej uszkodzenia systemu plikow, jakies
bledy logiczne - ale lepiej sie upewnic na wypadek jakby PM8 zglaszal
glupoty (jak wiadomo czasem roznie z nim bywa) ;)
Tak czy siak - juz mi sie udalo przekonac klientke, ze nie warto
zachowywac obrazu uszkodzonych partycji, takze czyszcze MBR i jade :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.