Re: Obudowa dysku - problem z USB

Autor: Skrypek <chuj_at_ci.w.dupe>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 01:27:06 MET DST

Lawrens Hammond nabazgrał:
> Użytkownik "Skrypek" <chuj@ci.w.dupe> napisał w wiadomości

> Coś więcej na temat?

Ja tam się nie znam, ale potwierdzić mogę, iż niektóre aparaty fotograficzne
bądź skanery w przednich portach wykrywane są jako "nieznane urządzenie" a w
tylnich poprawnie. Wyjaśnienia zjawiska w internetach krążą różne: że
mniejszy prąd, że USB 1.1 zamiast 2.0, tudzież że nie są to prawdziwe porty
lecz HUBowe, a wiele urządzeń ma w instrukcji namalowne żeby nie podłączać
do HUBów. Podejrzewam, że problem nie występuje w markowych pudłach, gdzie
przednie porty są prawdziwe, tzn. częścią płyty głównej. W składakach te
przednie gniazda to przecież część obudowy połączona wątpliwej jakości
okablowaniem i tandetnymi złączkami (niekiedy każdy pin osobno) z płytą
główną.