Re: blokowanie nadawcy grrrr...

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 19:11:00 MET DST

In news:fcjm31$gbe$1@nemesis.news.tpi.pl , *kajus44* wrote:
> Przychodzi do mnie spam, jak do wszystkich, do jednych mniej, do drugich
> więcej.
> Zaznaczam spam, Wiadomość->Zablokuj nadawcę. I tu po zatwierdzeniu
> informacji, że "wszystkie wiadomości od tego użytkownika zostaną usunięte"

Dziwne, bo ja mam informację, że dopiero kolejne będą usuwane, a o
'wszystkie' (co należy rozumieć również wcześnie ściągnięte) to mam dopiero
pytanie, na które mogę odpowiedzieć tak/nie. Przy 'nie' trwa krócej.
Nie czytujesz komunikatów do końca, nieprawdaż?

> zaczyna się mielenie, przez ponad minutę. Mimo, że wiadomość od tego
> użytkownika (spamera) jest jedna (słownie JEDNA), i ma raptem kilka kb, a
> usuwa ją jakby miała co najmniej 50 MB, i było jej setki sztuk.

Wiadomości (w folderze, domyślam się Skrzynka odbiorcza) do przejrzenia ma
setki, jak nie więcej, wielkości też pewnie niejednokrotie więce (choć to
bez znaczenia), ale żeby tak zaraz ponad minutę.
Istnieje podejrzenie, że skrzynka jest duuuża, kto wie czy nie zbyt duża.
Zajmij się poprzenoszeniem starej zawartości do podfolderów, po czym
skompaktowaniem folderu, bo niezależnie od opisanego problemu nadchodzi
inny, wielkie 'bum' skrzynki.

[...]
> odpalić i zdążyć wypić piwo.

Błąd programistów MS, powinni ten komunikat zostawić na ekranie do czasu
zakończenia operacji ;)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)