Połączenie lokalne w xp

Autor: kacper Lis <kacperlis_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 17:00:09 MET DST

Witam!

mam problem:
Mam Windows XP Pro PL bez żadnych Service packów. Już 4 dzień mecze się z
intenretem. Kiedy miałem win9x to zawsze brałem kartę Zgodny z NE2000,
teraz w XP jest tylko Microsoft Loopback czy coś takiego. Jest juz nawet
ikonka połączenia lokalnego w zasobniku. Jednak kiedy odpalam IE, wpisuje
jakiś portal, to on zaczyna kombinować z końcówkami com, edu, org... Opera
po chwili wywala o nie możebności odnalezienia zdalnego serwera. jednak w
okienku Stan: Połączenie lokalne w sekcji Aktywność, zawsze wysłął kilkaset
pakietów ale nic nie odebrał. IP i DNS na automatycznym. IP i macha
podsieci wykryte.

Dziwne: kiedy w tym samym miejscu stał komp brata, zawsze pisało szybkość
100 mb\s. Od tego samego dostawcy a nawet kabla, ja mam 10 mb.

Robiłem nawet net pod 98 a potem update do XP. Ogólnie z instalacją XP
próbowałem już 6 razy!

odrazu zaznaczam, że nie jesto to problem z dostawcą netu!. no bo w domu są
dwa kompy i oba mają neta od tego samego dostawcy i tego samego kabla
(zmienia się kabelm na przemian :) ). A u tego drugiego kompa z 98 chodzi.

nie reaguje na wyjęcie kabla:po wyjęciu wciąż wzrasta liczba wysłanych
pakietów

PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ!!!!