Integracja IE6 SP1 z płytką instalacyjną win2k

Autor: Jędrek <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 10:18:18 MET DST

Mam pobraną nowszą wersję Internet Explorera w postaci pliku instalacyjnego
setup.exe i kilkunastu archiwum .CAB
Teraz powstaje pytanie da się tą nowszą wersję wkomponować do płytki
instalacyjnej aby zaraz po świeżej instalacji systemu była automatycznie
zainstalowana ta najnowsza wersja?
Próbowałem wskazywać ten plik exe w programie nLite ale coś to nie wychodzi.
Gdyby mi się to udało to chciałem następnie wkomponować wszystkie poprawki
jakie wyszły nLite-m.

Był kiedyś taki opis jak scalać service packi z płytką i tam była
odpowiednia linia komend tak, że spakowana instalka service packa
wypakowywała się i podmieniała odpowiednie pliki w katalogu "I386"
znajdującym się na płytce instalacyjnej. Ta metoda do service packa działał
wyśmienicie i wszystko się scalało perfekcyjne.
Może da się coś takiego podobnego do scalenia nowszego IE z płytką
instalacyjną wykorzystać?
Ktoś już coś takiego wykonał i może się podzielić swoją wiedzą?