Re: jak programowo zablokować wysuwanie szuflady CD przyciskiem?

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 21:13:02 MET DST

Leming ośmielił się napisać:

> No wiesz, nie uważam, żebym tym pytaniem odkrywał Amerykę i rozwiązanie
> zapewne gdzie jest - sęk w tym że nie mogę go namierzyć :-/ Dlatego
> piszę na grupę.

ale przceciez podalem ci gdzie szukac.
Zasada jest taka ze przed zadaniem pytania na grupie szuka sie archiwum
tejze grupy bo jest to bardzo prawdopodbne ze ktos kiedys mial juz taki
problem. imho najlepiej do przesukiwanie arachiwum uzyc googla uzywajac
linka grupy dyskusyjne. Poswiecilem sie ;) i wyszukalem dokladnie ten post.
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/fd24066fa145213d/609801b20bb02b07?lnk=gst&q=blokowanie+przycisku&rnum=1&hl=pl#609801b20bb02b07

> Możesz powiedzieć - słabo szukałeś. Może i słabo, w każdym razie
> starałem się i nie znalazłem ;-/ Google, choć moim przyjacielem, tym
> razem nie pomogło...

Na nastepny raz czytaj odpiowiedzi ze zrozumieniem "szukaj archiwum
gruupy" imho bardzo duzo mowi.

> Jeżeli nie chcesz dać mi rozwiązania na przysłowiowej tacy (co w sumie
> rozumiem), podpowiedz przynajmniej jak szukać :-)
jw