ntbackup w2k3: kopia otwartych plikow

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 16:57:12 MET DST

ntbackup w2k3 sp1 nie zgrywa mi otwartych plikow "Proces nie moze uzyskac
dostepu do pliku, poniewaz jest on uzywany przez inny proces.".

Plik jest rzeczywiscie otwarty (przez inny komputer w sieci), ale
daje sie kopiowac np. przez "copy" z linii komend.

Interesuje mnie kopia takiego otwartego pliku. Nie mam mozliwosci ich
zamykania.

Z alternatywy: brak kopii lub kopia otwartego (ze wszystkiego tego
konsekwencjami), wybieram te druga opcje :]

Tylko jak tego dokonac?

WR