Re: 2003 - wykrycie aktywnej sesji terminalowej i akcja

Autor: jan kowalski <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 15 Sep 2007 - 08:08:22 MET DST

Użytkownik "jan kowalski" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:fc9f9k$5ao$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości

> - na serwerze terminali, rodzaj meldunku o zalogowaniu uzytkownika,
> np sprawdzac w petli obecnosc wyrazu Active na wyjsciu polecenia
> query session Uzytkownik | find "Active"
> if errorlevel 1 goto pomin
> echo zzzzzzzzz
> :pomin
> ==Mariusz Adamowicz

Ponizej dzialajacy sposob, brakuje mi wysylania sms-a zamiast mail-a:
query session Uzytkownik | find "Active"
if errorlevel 1 goto nieblatuj
blat.exe g -server serwer.com.pl -f powiadomienie@serwer.com.pl ...
copy C:\BATCH\CRONTAB_1h C:\WINDOWS\system32\crontab
goto koniec
:nieblatuj
copy C:\BATCH\CRONTAB_1min C:\WINDOWS\system32\crontab
:koniec
Gdy Uzytkownik aktywny, crona przelacza sie w co godzinne sprawdzanie,
po godzine - przy nieaktywny Uzytkowniku sprawdza co minute.
==Mariusz Adamowicz