Re: jajca jak berety, a mnie nie zaprosili:-)

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 14 Sep 2007 - 11:43:18 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisał więc napisał:

> Tak, aczkolwiek polecam czytanie lepiej poinformowanego zr˘dla

nieskromnie tak chwalić samego siebie:-)
A co do sedna... cieszy mnie zdementowanie, iż aktualizuje się przy
wyłączonych ale martwi, że dzieje się coś bez mojej wiedzy przy
włączonych - brak tej informacji na zakładce automatycznych
aktualizacji. Jesli ustawiam "ściagnij nie instaluj" to tak ma byc i ju
- to mój komputer.

Pozdrawiam.

--
.lamer