jak programowo zablokować wysuwanie szuflady CD przyciskiem?

Autor: Leming <wojo_b_NO_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 16:00:49 MET DST

Witam

Problem trywialny... W jaki sposób mogę zablokować działanie przycisku
do wysuwania szuflady na płytkę w nagrywarce? Chodzi mi o rozwiązanie
soft, a nie hard, więc wydłubanie przycisku odpada ;-) Dziecko (2 lata)
lubi wachlować szufladą, co może nie być zdrowe, bo przy okazji ogólnie
bada jak to działa, a szufladę po wysunięciu ku mojemu przerażeniu
potrafi wsuwać kolanem ;-) No i myślę sobie że dobrze by to jakoś
programowo przyblokować, to znaczy żeby dało się otwierać i zamykać CD z
poziomu windy. Żadnego programiku nie udało mi się znaleźć... może ktoś
coś doradzić?

Pozdrawiam grupowiczów :-)
Leming