Re: media player 8 i napisy (xp)

Autor: motaboy <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 22:10:26 MET DST

Dnia Tue, 11 Sep 2007 22:56:41 +0200, MadMan napisał(a):

> I co się miało stać? Normalnie włączył się drugi film...
> Oczywiście jako MP przyjąłem Media Player Classic, którego używam :)
> W Windows Media Playerze też nie widzę żadnych dziwnych zachowań. Czy
> żeby zaczęło się dziać coś dziwnego muszę np. włączyć ffdshowowe napisy
> albo coś innego podziałać?

Używam Windows MediaPlayer wychodząc z założenia, że jeśli za coś płacę -
to korzystam. Chyba, że aplikacja ma jakąś poważną wadę - wtedy najpierw
szukam rozwiązania. Dopiero na koniec szukam innej aplikacji.

W kazdym razie ja mialem z tym problem.

I tak:

"
Problem caused by ffdshow codec

This problem was caused by ffdshow codec.

Recommendation

The support for ffdshow codec is community-based. Typically, this type of
support group offers information and resources in a forum format about
issues that other users have experienced with ffdshow codec. In the forum,
you can research the problem with ffdshow codec, or you can ask the group a
question about the problem.

To access the support group, go to the website online.
"

--
Piotr Wydymus
Bielsko-Biała