Zmiana nazwy komputera i grupy roboczej z poziomu linuksa.

Autor: Mir <mir_at_edukacja.wroc.pl>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 15:46:08 MET DST

Wykorzystuję sieć, linuksa i partimage do odświeżania systemu Windows
XP.
Pod linuksem przy pomocy programiku chntpw edytuję rejestr windows:
--------------------------
echo "ed \ControlSet001\Control\ComputerName\ComputerName\ComputerName
${nazwa_komputera}
ed \ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\NV Hostname
${nazwa_komputera}
" | chntpw -e /mnt/WINDOWS/system32/config/system
--------------------------
Powyższy kawałek skryptu działa świetnie, ale nie mogę w necie trafić
na info, gdzie w systemie windows zapisana jest informacja o grupie
roboczej?

Przeszukałem rejestr, oraz wszystkie pliki na dysku,... i nic.
Jedyny ślad po nazwie grupy roboczej znalazłem w: C:\WINDOW\Debug
\NetSetup.LOG

p.s. Jak komuś uda się zmiana nazwy kompa i grupy pod innym MS
systemem , to niech się pochwali - dzieki temu wiele osób zaoszczędzi
czas na testowanie. Ja za parę dni powinienem przetestować to na
Windows Serwer 2003.

Pozdrawiam
Mir