Re: zamiana kanałów lewy prawy

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 14:25:40 MET DST

Niestety nie ma tej opcji w sterowniku ac97. Kupiłem nowy kabel i znów ma
zamienione prawo z lewo więc chyba po prostu połączę je szeregowo? Niestety
ale wygląda na to że kable są lutowane ręcznie w Chinach albo w inny biednym
kraju, gdzie nie ma kontroli technicznej. Biorąc to pod uwagę możemy być
poważnie narażeni na ryzyko kupienia wadliwego sprzętu, no bo kto się
interesuje czy firma o danej nazwie, której wyrób elektryczny lub
elektroniczny kupuje, ma głównego właściciela który jest Chińczykiem albo
innym idiotą? Ostatnio kupiłem wadliwy router produkcji chińskiej firmy.
Wada wychodziła dopiero po kilku godzinach pracy. Z kolei wtyczki polskiej
produkcji mały jack są wadliwe i mają zwarcie w środku. Kiedyś kupiłem kilka
sztuk żeby z nich zmontować kabel i okazało się omomierzem że jest zwarcie
między prawym i lewym kanałem w KAŻDEJ z nich.