Re: zamiana kanałów lewy prawy

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Wed 12 Sep 2007 - 12:13:25 MET DST

Dnia 12-09-2007 o 12:01:26 Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl>
napisał(a):

> Powinno być w opcjach kodeka audio, lub gdzieś w okolicy, tu poszukaj,
> czasem, gdy grzebię, natykam się na opcję "swap channels".

To ja jeszcze zapytam o podmiane przod <-> tyl. Na jednym komputerze, przy
odtwarzaniu filmow z dvd jest taki dziwny problem z dzwiekiem. Przod jest
z tylem zamieniony. Dziala tak w kilku odtwarzaczach (wszystkich, ktore
testowalem). System to XP+SP2. Karta dziwekowa realteka, wbudowana w
plyte. A, cala reszta dzwiekow dziala normalnie - przod jest z przodu :)

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.