Krytyczny błąd w explorer.exe przy usuwaniu pliku

Autor: Krzysiek <hejmowski_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 22:55:48 MET DST

Witam,
dzisiaj mój explorer zaczął dziwnie się zachowywać, przy próbie usunięcia
jakiegokolwiek pliku (przy wciskaniu DEL na pliku) wywala mi sie z błedem
krytycznym, po parunastu takich wysypkach wraca do normy aż do następnego
restartu. Nie instalowałem żadnych rozszerzeń do niego, hijackthis też
niczego nowego nie pokazuje. Czy ktos wie co może być przyczyną?

Krzysiek