Czyszczenie kodeków - jak?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 20:23:07 MET DST

Ahoj!
Kilka razy instalowałem różne paczki kodeków, bo zawsze trafiał się jakiś
film bez obrazu lub bez dźwięku, albo akurat potrzebowałem coś skompresować
konkretnym kodekiem i ogólnie zrobił się niezły bałagan :) Ostatnio wszystko
odinstalowałem i zainstalowałem tylko najnowszego Xvida i niestety obraz nie
wygląda tak jak powinien i w dodatku szarpie. W okolicach mocno
kontrastujących ze sobą, ruchomych elementów pojawiają się czarne kwadraty.
Podejrzewam, że pomogłaby totalna zagłada wszystkich kodeków i
zainstalowanie jakiegoś packa (np. CCCP) "na czysto". Ale jak te kodeki
usunąć "na pewno"? Możliwe, że niektóre dodawałem jakoś ręcznie itp., więc
nie wszystkie mają ładny odinstalowywacz :)
System to XP SP2.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]