media player 8 i napisy (xp)

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 15:06:44 MET DST

jaki plugin/update/kodek umozliwia ogladanie napisow w media
playerze (8 eng) ? mam tak ustawionego MP w domu ze jak
plik animacji i napisow ma taka sama nazew to napisy
automatycznie wskakuja na ekran (sam nie wiem kiedy
i jak mi sie to uruchomilo, czasami jest wkurzajace - wytedy
kasuje lub zmieniam nazwe pliku) myslalem ze to standard dla
wszystkich MP 8, a w robocie jak widze to nie dziala ??

Zz