Re: Co zamiast Exchange?

Autor: Catalyst <c3at5aly1s2t_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 12:54:14 MET DST

Użytkownik "Sebastian" <sebastian.dutkiewicz@WYTprologika.com.pl> napisał w
wiadomości news:fc5meh$h1c$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Potrzebuje nastepujace rozwiazanie :
> - pracuje w sieci 5 osob obslugujacych klientow przez telefon
>
> Potrzebuje zapisywac do jakiegos programu z ksiazka adresowa dane tej
> osoby oraz zglasany problem tak by inni w sieci to widzieli (jesli
> zadzwoni po raz drugi bedzie widac ze juz dzwonil i jaki byl problem)
>
> Cos tanszego niz exchange??

Czołem - exchange było by tu dosyć IMP nadmiarową funkcjonalnością.
Jeśli używacie office proffesional to jakaś prosta baza w ACCESSIE mogła by
spełnić taką funkcję.
Jeśli nie to wpisz w google "open crm" i szalej :) Na dobry początek (zeby
nie było ze naganiam na linuxy ;))
http://opencrm.oezdiller.com/

Pozdr
CAT