Re: archiwum z hasłem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 21:55:55 MET DST

Użytkownik "kacperlis@poczta.onet.pl" <kacperlis@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1189451257.115454.49510@r29g2000hsg.googlegroups.com...
Witam. Mam pięć plików rar (part1,parta2,part3...) w których jest
jeden .iso zaszyfrowany na hasło. Hasła nie mam. Jest jakiś sposób na
wypakowanie zawartości iso?

** To nie 5 różnych plików, tylko jeden plik w 5 częściach, tak nowsze
RARy pakują (1). Zgrupuj razem te 5 plików i wtedy próbuj wypakowania.
Jeśli jakiejś części nie będzie, lub zostanie uszkodzona, może pyszczyć
o hasło. Jeśli to nie pomoże, to pozostaje metoda brute-force, albo
analiza kryptologiczna.

--
LH
Jambo, jambo bwana,