Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 18:02:12 MET DST

 666 <j666@wp.eu> wrote:

> No niestety dla mikroszita udostepnianie nigdy nie może być proste...

            Hmmm, rzeczywiscie raczej trudno za proste uznac udostepnianie, ktore
pomimo slynnego "wlaczenia goscia" potrzebuje jeszcze recznego wklepania do
rejestru:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa "restrictanonymous"=0

Rzeczywiscie - bardzo "proste" i takie intuicyjne :>
Moze o to chodzilo z tym XP Home, bo pod w2k pro zawsze dzialalo to "po
bozemu".

PS:
Tak wiem, goly system tego nie wymaga - to ustawia ktorys z firewalli
czy XP AntiSpy, ale generalnie nie przepadam za systemem ktory co chwile
"dzwoni do domu" i wysyla tam nie wiadomo jakie dane. Z podobnego wzgledu
Skype jest dla mnie skreslony jako komunikator. By XP jako tako polatac
i nie lapal/wysylal w siec robakow i innego swinstwa i tak to trzeba w
praktyce ustawic.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl