Re: Dodawanie aktualizacji do obrazu płyty Windows XP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 20:08:34 MET DST

On Sat, 08 Sep 2007 11:00:10 +0200, PiotrS wrote:

> Witam !
>

> Czy jest może możliwość dodania aktualizacji systemu do obrazu Windows'a
> XP ? Chciałbym przeinstalować system, a nie chcę żeby znów ściągał te
> aktualizacje, a żebym miał je już zainstalowane po instalacji czystego
> Windows'a.
>

> Pzdr
>
> Piotr S.

Sprawdź jakie aktualizacje masz już zainstalowane, ściągnij pliki EXE z
aktualizacjami ze stron Microsoftu, napisz prosty skrypt, który zainstaluje
je "jednym pociągnięciem" i po temacie. Nie musisz modyfikować obrazu płyty
a uruchamiasz jednego batcha nawet nie potrzebując dostępu do stron
Microsoftu przy aktualizacjach.
Wykorzystywałem taką procedurę przy aktualizacji kilkudziesięciu
preinstalowanych Windowsów na komputerach HP. Sprawdza się doskonale.

--
Pozdrawiam
Piotrek