Re: 98 doi xp

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Sun 09 Sep 2007 - 11:36:38 MET DST

Kolory wszystkich elementów GUI i tło pulpitu możesz ustawić we
właściwościach ekranu, jednak to niewiele da bo nie podmienisz częstego
zawieszania 98 na znacznie rzadsze w xp. Przy otwarciu 3 programów na raz
już mi się wieszało kilka razy w ciągu dnia, że musiałem przejść na xp. Nie
jest wykluczone że to samo będzie z xp w niedługim czasie gdy microsoft
dojdzie do wniosku że czas zarobić na nowym systemie.