Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 23:19:01 MET DST

Dnia 9/8/2007 6:59 PM, Użytkownik Fantom napisał:
> Witam
> Mam pytanie : czy moge kupic na firme Office "Domowego lub "edukacyjnego" ?
> No bo rozumiem ze zakup nie jest nielegalny i moge kupic i wciagnac w
> koszty.
> A zgodnie z licencja MS nie moge go uzywac do celow dzialalnosci
> gospodarczej wiec nie bede uzywac. Ale zainstaluje go na kopmie w domu
> "typowo domowym" a nie firmowym.
>
> W najgorszym wypadku potraktowac to jako zakup handlowy (ktory tak naprawde
> nigdy nie zostanie sprzedany (albo za kilka lat)

> [...]

Rozumiem że byś kombinował kupując Protela za 20.000 czy inny soft za
kupe kasy, ale oszczędzasz ~500zł i to na produkcie który na darmowy i
całkiem uzyteczny odpowiednik (OO). Za ~1000zł brutto możesz mieć Office
2007 BOX i to do firmy. Po co kombinować?

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \