Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 20:11:58 MET DST

in news:fbumdf$ska$1@news.onet.pl , *Skylla* wrote:
[...]
> Na tej zasadzie mógłbyś całe wyposażenie domowe wciągnąć sobie w
> koszty :-).

Niektórzy prawie mieszkają w firmach :)

> Podobnie jak firma nie może kupić i używać Win w wersji
> Home (tylko Prof lub wyżej),

Skąd to wziąłeś konkretnie, bo mamy kilka i zacząłem się bać.
Inna rzecz, że wersja Home ma parę ograniczeń technicznych,
powodujących, że do sieci firmowej się słabo nadaje.
Ale formalnie IMO można.

> podobnie i Office.

Niepodobnie, bo akurat z tą wersją to nie za bardzo.
Jest wyraźne ograniczenie licencyjne o nieużywaniu komercyjnym.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)