Re: IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Krzysztof Kapuściński <krzysztof_at_kapuscinski.org>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 16:48:34 MET DST

Norman wrote:

> Dziękuję Ci za takie rady Szanowny Kolego ale gdybyś przeczytał pierwszego
> maila z tego wątku to oszczędziłbyś sobie wypisywania takich rzeczy.

IE7 instaluje się i uruchamia na Windows XP, nie wiem czy Kolega o tym wie
dlatego wspominam.
Natomiast Kolega Sergiusz próbował zasugerować iż strony mogą i powinny być
testowane na różnych przeglądarkach i to nie tylko windowsowych, to chyba
normalne. Tym bardziej że IE 7.0 ewidentnie źle wyświetla strony w 100%
zgodne ze standardami z czym nie mają problemu inne przeglądarki.

--
Krzysztof Kapuściński