Re: IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Norman <nomad_at_xxx.xxvp.pl>
Data: Sat 08 Sep 2007 - 15:50:57 MET DST

> Dodam, więcej informacji o instalacji nowego Flash Playera można
> przeczytać
> http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer9/releasenotes.html

Witam ponownie,

Problem chyba jest poważniejszy, mianowicie:
poszedłem na całość i wywaliłem Vistę do czysta - zrobiłem nową instalację,
zainstalowałem tylko sterownik od grafiki i dopiero później ściągniety
wcześniej soft z dobreprogramy.pl, teraz odpaliłem internet i onet.pl -
strona załadowała się do połowy po czym IE zawołał o Flasha, że chce coś
dociągnąć z adobe. Ok, pozwoliłem mu. Po chwili onet śmigał idealnie -
wszystkie flashe działały bez problemu. W międzyczasie Vista ze strony MS
zaczęła ściągać sobie aktualizacje różnego rodzaju, i kazała uruchomić się
ponownie. Chcesz, to masz - i uruchomiłem ją. Teraz wszystko wróciło do
normy tj. diabli wzięli flasha - nie ma animacji, znowu kwadraciki i puste
pola. Ściągneła sobie jakieś draństwo z MS co ją okaleczyło:( No i co teraz?
Przyznam szczerze - zawsze jakoś starałem się pozytywnie podchodzić do tego
systemu ale powoli zaczyna mnie irytować. Macie Panowie jakieś pomysły?

Pozdrawiam
J.