Re: BATch problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 09:20:41 MET DST

In news:fbpsor$f7q$1@inews.gazeta.pl,
*Kamikazee* <niema@niema.pl.invalid> typed:
> W batchu do robienie kopii zapasowych na zasobu sieciowy mam polecenie:
> net use \\serwer\ /delete
> do odłączania zasobu sieciowego lecz od czas do czasu skrypt się
> przywiesza następującym komunikatem:
> Czy zakończyć zadanie w trybie wsadowym (T/N)?
>
> W związku z tym mam pytanie jak uruchamiać z "Harmonogramu zadań" ten
> skrypt aby okno batcha zawsze się zamykał bez powyższego pytania?

Prawoklik na pulpicie /Nowy /Skrót/ wpisz scieżkę do pliku *bat np.
C:\piotr.bat
Po utworzeniu skrótu, prawoklik na pliku/właściwości/zakładka Program
wpisz:
Po "C:\piotr.bat" cls
W oknie plik wsadowy - jesli chcesz zamnknac np windowsa:
%windir%\system32\shutdown.exe -f -s -t 03
Zaptasz okienko "Zamknij okno po wykonaniu zadania"
To wszystko, teraz wstaw do harmonogramu utworzony skrót, zostanie wykonanie
polecenie z bat'a

PS.Tylko w pliku bat przed wywołaniem programu dopisz start /w co pozwoli
"bacikowi" najpierw sie wykonac - nim zostanie zamknięty windows ...