USB i problem z pendrive

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 12:25:00 MET DST

Dobry,

w wątku "naprawa systemu po zmianie płyty głównej" opisałem boje z
uruchmieniem systemu. Już działa. Niestety mam problem z pendrive`ami
USB. Wygląda to tak, że system wykrywa wszystko OK. W menadżerze
pojawia się co trzeba, to samo w zarządzaniu dyskami. Jedyny problem to
brak przyznanej liteki - gdy robię to ręcznie, to sytuacja poprawia się
o tyle, że mogę przeglądać pena klikając go w "zarządzaniu dyskami".
Niestety w exploratorze nie jest widoczny, nie działa również wpisanie
"z palca" przyznanej literki.
Z nietypowych rzeczy to mogę podać, że hdd jest podzielony na trzy
podstawowe partycje... nie jest ten problem związany z jakimś
ograniczeniem wyświetlania partycji podstawowych?

Pozdrawiam.

--
.lamer