Re: Naprawa systemu po zmianee płyty głównej

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 17:53:51 MET DST

radekp@alpha.net.pl pisał więc napisał:

> A usunales wszystkie urzadzenia przed reinstalacja nowego (w
> trybie bezp. lub na starej plycie)?

a przeczytałeś mój post?:-P Napisałem, że płyta się spaliła... no kurna
taki spec to ja nie jestem:-)

W każdym razie po wyłączeniu w BIOSie (usb, lpt i inne) poszło dalej.
Co prawda instaluje się już 2 godziny (stoi na "instalowanie systemu")
ale jestem dobrej myśli. Jak się już odpali to chyba sobie poradzę z
czyszczeniem pozostałości:-D Jak coś to będę męczyl na grupie:-P

Pozdrawiam.

--
.lamer